Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Франків І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Головацький В. А. Енерґії та хвильові функції електрона у сферичній квантовій точці CdS/SiO2 з однією та двома воднеподібними домішками [Електронний ресурс] / В. А. Головацький, І. Б. Франків // Журнал фізичних досліджень. - 2012. - Т. 16, Число 1-2. - С. 1706-1-1706-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jphd_2012_16_1-2_13
| 2. |
Франків І. Товариство св. Рафаїла у Львові (1907–1914) [Електронний ресурс] / І. Франків // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2008. - Вип. 17. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2008_17_10
| 3. |
Головацький В. А. Вплив зовнішніх і поверхневих зарядів квантової точки CdS:Mn на потенціальну енергію квазічастинок і спектр випромінювання [Електронний ресурс] / В. А. Головацький, В. І. Федів, І. Б. Франків, Г. Ю. Рудько, А. Й Савчук // Науковий вісник Чернівецького університету. Фізика, електроніка. - 2011. - Т. 1, Вип. 2. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnufe_2011_1_2_3
| 4. |
Кисільова-Біла В. П. Наповнення освітнього простору розвитку особистості молодшого школяра в період адаптації до шкільного життя (система розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова) [Електронний ресурс] / В. П. Кисільова-Біла, І. І. Франків // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 28. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_28_16 Описано процес створення і наповнення такої підсистеми освітнього простору, як учитель - дитина - батьки в адаптаційний період входження дитини в шкільне життя системи розвивального навчання. На підставі досліджень доведено, що першокласники опановують основні базові поняття та правила освітнього простору саме під час адаптаційного періоду. Апробовано методичний проект, що показав важливість адаптаційного періоду для створення освітнього простору розвитку особистості дитини.Описан процесс создания и наполнения такой подсистемы образовательного пространства, как учитель - ребенок - родители в адаптационный период вхождения в школьную жизнь системы развивающего обучения. На основании исследований, доказано, что первоклассники овладевают основными базовыми понятиями и правилами образовательного пространства именно во время адаптационного периода. Апробирован методический проект, который показал важность адаптационного периода для создания образовательного пространства развития личности ребенка.
|
|
|